Alaltaieri aveam 12 ani.

Teenage Dream

And how about me?

Fotografia mea
Brăila, Romania
"Sunt celalalt din celalalt al meu."

duminică, 22 august 2010





365 de zile pe luna,28 de saptamani pe zi si 7 ore intr-o dimineata te iubesc. Erai mai frumoasa decat comparatia in sine,decat orice cuvinte dulci si exagerate as fi zis eu,erai incredibila.Ochii tai inchisi erau perfecti albastri si prin piele.Buzele rotunde si pline imi atingeau genuin pielea,involuntar,dureros de bine. Asteptam sa te trezesti asa cum asteapta un copil ca zmeul sa se inalte,sa faca ce face un zmeu. Stiam ca te vrei trezi, iar fara sa scot vreun cuvant vei stii ce vreau,de ce am nevoie.Ma vei imbraca cu zambetul tau ,iar ca o masca factica pentru ceilalti,imi vei saruta plictiseala de peste zi,pentru a fi mai dulce ca oricand. Genele lungi ma feresc de raze ,iar pielea ta fina este stare de spirit cu miros de vanilie.Esti mai naturala ca oricand si ma pleznesti de 2 ori ca sa stiu ca e real,totul.
Mangaierea necunoscutului,suspansul si apoi surpriza,surprinderea pe care o simt mereu cand imi spui cuvinte,de fiecare data altele. Daca mi-e frica ma certi,iar daca mi-e frig ma aperi,cand rad razi cu mine si,Doamne,ce minununatie de ras ai.Cand sunt suparat ma uiti,ma lasi in mine singur,si-apoi vii ca o tornada si imi spulberi gandurile,ma ravasesti total si te iubesc pentru ca mereu ma lasi sa imi revin,sa pot tine pasul cu tine.Doua vieti doar ale noastre,o eternitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu