Alaltaieri aveam 12 ani.

Teenage Dream

And how about me?

Fotografia mea
Brăila, Romania
"Sunt celalalt din celalalt al meu."

marți, 28 decembrie 2010

Idiotenii I

10:00 – Mam trezit, vai ce frumos a fost in Banbu aseara. Am baut o apa plata cu lamaie, si am facut vreo 20 de poze in baie, chiar si pe veceu, am vazut eu ca asa se poarta pe hi5.
10:05 – Am pus pe haifaiv noile mele poze din bambu, in noua rochita de la tanti getuta de la etajul doi. Si m`am uitat la alte urate pe de pe hi5, niste naspete si niste lepre toate. Nici una nu are valoarea mea, pe care n-o dau la nimenea! Ma invidiaza toate de mor. Au si de ce, sunt cea mai sucara talentata si invidiata!
12:00- fac matanii la altaru’ lu’ ex-iubii si inca il mai sun cu nr ascuns
13:00- ma injur cu o roscata pe nume Katrina pe mess.enger si ii zic sa.si vada de borsu’ ei. Imi cam da maxim ,ii dau igg, :-< nu mai am nici un prieten in lista
13:30 – vreau o tigare. Dau mass cu care.mi da o tigare. Nu am prieteni in lista de la care sa cer.:(
13:35- ma apuc sa ma machiez ca ma duc “pa pa” cu smecherii din Balce, unde invata si ex-iubii (iiieiii 8->)
16:00- Bun, m.am si machiat, ia sa.mi tuguiez buzele si sa le dau cu roz bonbon, ca sa fiu si mai speciala decat sunt, sa ma imbrac si cu noua rochita pe care o voi purta in fiecare zi ,da’ fraierii n.o sa.si dea seama si sa.mi las sanii la vedere, si sa fac vreo 10-15 poze in baie, ia sami iau si ochelarii de soare, ca deh, cine mai e ca mine? Nu se supara nimeni daca fac si vreo 10 poze stand pe wc.u’.
16:15 - Am bagat si pozele astea pe hi5. Cele 430 de poze care le aveam, nu mi se pareau sufieciente ca sa`mi etalez talentul unicat.
16:30 - plang de sparg ca nu a sunat Sorin. Doar am zis eu ca e un cocalar tampit, altfel nu imi explic ce e cu burta aia, si ceafa tripla, si burta, si tricoul ala pe care scrie “naic”.
16:35 - A sunat Sorin. Stiam eu ca e cel mai tare supermegabenga. Si clar are ceafa groasa pentru ca are minte multa si creier mare.
16:45 - Editez niste poze in care scriu eu + Sorin = lav forevar. Sa se stie ca suntem pă sistem binar.
17:00 – ma duc papa in oras sa ma intalnesc cu sclavii astia ; ma duc sa.i bucur cu prezenta mea.
17:15 – il vad pe ex-iubii cu una si ii zic citez : ce te tii fah curvo dupa iubii?! Du.te la Frusa si la Carmen am incheiat citatu’ . vad lacrimi pe fatsa ei evident moare de ciuda.
22:00 – ma intorc acasa si ies cu varmea la “pietre” e frig de mori
Da’ vom sta acolo pana la 2 ca vara si ma voi da cu putin ruj ca mi.e asa de frica ca daca ma vede ex-iubi nemachiata :-s

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu