Alaltaieri aveam 12 ani.

Teenage Dream

And how about me?

Fotografia mea
Brăila, Romania
"Sunt celalalt din celalalt al meu."

marți, 28 decembrie 2010

Idiotenii II


15-30-Am ajuns de la scoala,ma apuc sa-mi fac temele!!!!
20:00-Am terminat temele:x a durat mai putin decat credeam,ar trebui sa le verific si a 6-a oara.. you never know..aa si sa nu uit sa-mi fac ghiozdanulX_X
21:00-incerc sa ma uit la un film cu patura peste mine ascunsa sub birou,tata ma vede,ma bate la fundul gol,si apoi ma trmite la culcare,cu toate astea,ma uit urat la el ..sigur se duce sa planga :-j lasul.
6:40-ma trezesc transpirata,iar l-am visat pe george cum se fute cu Evelyn
6:44- stau in pat si incep sa ma masturbez gandindu-ma la ei
6:44:03 -gata!:D
7:00-merg in varfurile picioarelor spre baie ca sa nu se scoale tata. Trec pe langa camera copilului si il vad cum ii da ţâţă,ma reped la baie,el tipa dupa mine.
7:10-stau in oglinda si imi fac parul.cat de draguta sunt... glumesc=))) cine ar putea zice ca sunt draguta?! SUNT FABULOASA,sunt tipa din Luceafarul..pe care am uitat cum o cheama:D..sunt sotia perfecta pt un mos cu bani si stapana perfecta pt catelusul meu Hugo.Seman cu Lady Gaga la nas.. sunt atat de perfecta.
7:15-Ma imbrac cu cele mai frumoase haine ale mele.. niciodata n-am inteles de ce lumea le aseamana cu hainele pt cei nevoiasi:-<..sunt asa de lame!oooribil!
7:16-7:22-ma dau cu fond de ten intre sprancene ,cu machiaj( ca sa mi se intinda si sa ii cer lui evelyn telefonul) si cu un kilogram de ruj.. ah.. iar o sa se tina curva aia de mine8-|
7:30-incep sa ma panichez,tata tipa sa plecam..iar o sa ajung prea devreme ,nu e nimic, o sa ma iau de evelyn si o sa ii zic ca a intarziat >
7:32-am ajuns.. acum o sa ma mai plin pe aici ca sa para ca debea am ajuns
7:45-Coboara evelyn din maxi taxi. Firar,iar e a dracului de sexi cu parul ala roscat si cu noile ghete pe care si le-a luat.. e atat de frumoasa..ma incrunt si ma iau de ea ca nu ii e frica sa treaca pe rosu ca mine:-<
7:50-ajungem la scoala.. am invatat acasa tot pe de rost dar trebuie neaparat sa repet asa ca ii zic lu evelyn ca mi-e frig,ah..uite-o cum se pupa cu Bunaciunea de John.. ah ce n-as da sa fiu in locul ei.. John e zeul sexului..cel putin in visurile mele..8-> m-a intrebat ceva.firar.mi-am dat drumul,cred ca am o fata de fraiera..o sa ma iau de el ca sa nu-si dea seama ca-l iubesc.
12:00-mai avem o ora,si in aceasta zi minuata am incercat sa imi insusesc cateva cunostinte legate de materiile extraordinare ce ne sunt predate la acest liceu minunat care sincer e waaay below me:-q .. prea putin de invatat:-j anyway..ajuns acasa si debea astept sa invat singura,in plus:X:X:X
17:00-Evelyn ma intreaba daca ies afara.iar.ahh ce stresanta,vreau sa invatat cat mai mult8-| o sa ii zic ca n-am chef sau ca nu ma lasa tata:-?? Si asa pot invatat si despre fizica cuantica:X:X:X
20:00-vaiii ce tarziu e :x si inca nu dorm.. i am suuuch a bad ass girl!>
20:01-ALEXANDRA,DORMI?! – da tatiii :o3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu