Alaltaieri aveam 12 ani.

Teenage Dream

And how about me?

Fotografia mea
Brăila, Romania
"Sunt celalalt din celalalt al meu."

marți, 28 decembrie 2010

Idiotenii III

4:00 - am iesit de pe mess ca am vb toata noaptea cu gajiu.miu’
7:00 – ma scol sa invat la logica. Cn are nevoie de ea ~X(. imi bag _|_
7:05 – imi indrept paru’. Sunt asa de emo. O nu:O sunt asa grasa. :-? Trbeuie sa o sun pe Alexandra sa o bat la cap cu asta.
7:30 – plec la scoala 8-|.am pierdut maxi taxi, imi bag _|_. O sunt pe Alexandra si ii zic ca mai am putin pana la Dunarea. Las proasta sa inghete cat ma asteapta. Ce sclav >: )
7:50 – incep s.o inebunesc pe biata fata pe care sunt de fapt foarte geloasa ca e desteapta, frumoasa si are bafta la baieti ca sa nu mai zic ca are cv ce nu multa lume are : 4 ochi 8->
8:00 imi bag _|_ ca e scoala
12:00 ora de geografie. Se ia profa de mine ca.s prea bazata si ea nu e. “Katrina ce.i acolo.n spate” imi bag _|_ . asta nu.mi stie numele x(. “ce te tii fah curvo dupa mine. Sa te duci la Frusa si la Carmen si sa le futi in cur” imi mai bag _|_ de 2 ori in ea si stie cine.i sefa. Stau langa Mita (intelegi tu de ce ) =p~ o nu:O incep sa transpir si nu e A. langa mine sa.i bag subratu’ meu in muIe ca sa vada daca totu’ e ok acolo. Imi zice cv. Zambesc ca proasta. Asta apropo de Hey in care arunc cu guma sa si.o prinda in par
13:00 am fizica cu Dinozauru’ :-? De fapt astia.s mai tineri ca ea :-?? Ma iau la cearta si cu asta 8-| astea.s geloase pe mine ca.s buna rau [-( cer voie la baie ca ma trece pipi ~X( dar imi verific si tsatsele in oglinda “ah ce bine arat. Bine ca nu.s cu cnv ca dupa aia trebuia sa ma desconsider ca ceilalti ce.mi zica ce vreau sa aud . Viermi8-|” bag mers cu bot pe hol poate ma vede cnv chiar daca nu e nm
14:00 la chimie o admir pe colega mea A. pe care vreau sa o fut =p~. imi bag _|_ in cat vb aia. Facem un experiment. Sper a Hey sa pateasca cv >: ). Explodeaza un borcan. Panica. Rad de restu’ sclavilor care se agita prin clasa chiar daca mie imi sangereaza ochiu’ si imi lipseste o mana ca sa nu mai zic de dintii din fatsa. Imi vine sa plang, da’ nu o fac dupa nu mai are cn sa rada de sclavi. Hey tipa ca proasta si imi bag _|_ si ii umflu’ si botu’. Imi multumeste.
14:30 – ajung acasa. Intru pe mess si ma dau la toti ca “eh draci” nu pot sa fiu numai cu un tip b-)
16:00 – o sun pe A. s.o intreb daca iese afara. Imi baga o scuza 8-| iar n.o lasa tasu’ afara CE SCLAV. Mai multi tipi pt mn (mi.a facut bine totusi:-?)
18:00 ajungem in Under. Ce viata! Vlad ala iar ma persifleaza aicisea imi bag _|_ in el >: ) i.am aratat eu lui b-) nu sa pun astia cu fata lu’ Hauc
Edy iar baleste dupa mine 8-| SCALV I.ATI O VIATA!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu